REGULAMIN "POLICJI"
Rozdział 1
Postanowienia ogólne
§ 1.
Po ukończeniu pracy tankujemy i odstawiamy wozy na bazę.
§ 2.
Każdy policjant ma obowiązek poinformowania szefa o możliwości odejścia najwcześniej jak jest to możliwe.
§ 3.
Zakaz zatrzymywania w prywatnych autach.
§ 4.
Po godzinie 22:00 zostajecie zwolnieni ze służby (nie musicie pracować chociaż możecie).
§ 5.
Zakaz pracy bez służbowego munduru.
§ 6.
Zakaz więzienia samego siebie lub innego policjanta.
§ 7.
W trakcie "suszenia" powinniście być w pobliżu służbowego pojazdu.
§ 8.
Zakaz nadużywania władzy oraz sygnałów.
§ 9.
Odejście gracza przed upłynięciem czasu 2 miesięcy od momentu dodania lub wyrzucenie go jest karane odjęciem 500 score.
Rozdział 2
Struktura pracy
§ 11.
Nie łapiemy nikogo na siłę wymuszając mandat, nie przyczepiamy się do jakiegoś gracza bo akurat jego nie lubimy, to samo dotyczy przebijania opon.
§ 12.
Zakaz zatrzymywania za wykroczenia zauważone na mapie (skróty, zawracanie, jazda pod prąd itp.). Z radaru możecie korzystać.
§ 13.
Pouczenia dajecie graczom, których pierwszy raz widzicie na oczy, którzy nie byli jeszcze karani lub pouczani.
Pouczenie może otrzymać również stały gracz, o ile wykroczenie które popełnił jest niewielkie oraz jest powszechnie znany z tego, że od conajmniej 2 miesięcy (plus minus, na oko) nie dostał żadnego mandatu.
§ 14.
Gdy osoba zatrzymana nie odpowiada konkretnie na pytanie "Przyjmujesz mandat ?" wsadzacie ją do więzienia. Musicie zadać pytanie co najmniej 2 razy.
§ 15.
Dostęp do frakcji Policja służy tylko i wyłącznie do pracy, jeżeli ktoś ma zamiar robić coś innego przed 8:00 jak i po 22:00 (takie są godziny pracy obowiązkowej) musi przejść na Truckerów.
§ 16.
Zakaz wystawiania mandatów w celu zobaczenia ile dany gracz ma pieniędzy.
§ 17.
Upomnienia dajemy tylko nowym graczom, którzy nie zdobyli jeszcze 40 score.
§ 18.
Zakaz wożenia ze sobą zwykłych graczy.Nie tyczy się pracowników tejże frakcji.
§ 19.
Ucieczka z serwera jest równoznaczna z nieprzyjęciem mandatu (oczywiście podwojonego)
§ 20.
Zakaz zatrzymywania pogotowia w czasie trwania u nich testu.
Rozdział 3
obowiązki policjanta
§ 21.
Macie obowiązek reagowania na wezwania (raporty).
Jeżeli po dojechaniu do wezwania okaże się ono fałszywe, wystawiacie
graczowi, który Was wezwał mandat zgodny z taryfikatorem.
Przed wyruszeniem do wezwania, pytacie czy wzywający ma jakiś świadków. Jakby nie miał, to mimo to jedziemy do wezwania.
§ 23.
Policjanci muszą przestrzegać zasad ruchu drogowego tak samo jak inni gracze na serwerze a nawet bardziej, w końcu musicie dawać dobry przykład.
Za każde wykroczenie, będzie najpierw słowna reprymenda, kara score i pieniędzy (według taryfikatora), potem ostrzeżenia.
§ 24.
Po "Timed Out", staramy się wrócić na serwer i albo poprosić kogoś o zrespienie radiowozu lub wracamy i sami ją respimy.
Rozdział 4
System kar
§ 26.
Policjanci podlegają pod indywidualny system kar co oznacza, że każde
przewinienie będzie osądzone inaczej. Nie ma z góry ustalonej kary za
dany czyn. Wyjątkiem jest zasada o opuszczeniu frakcji przed upływem 2
miesięcy.
§ 27.
Dołączając do frakcji policji akceptujemy indywidualny system kar
Sprawy sporne nieokreślone w regulaminie ani w żadnym innym temacie w dziale policji rozstrzyga jednoznacznie komendant.
Za nieprzestrzeganie regulaminu, będą wyciągane konsekwencje.